روز کنکور چکار کنیم؟؟؟
 
چگونه می توانیم صد در صد پیشرفت کنیم؟؟؟؟؟؟ ویژه دانش آموزان کلیه ی مقاطع وکنکوریها
 
 
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 19:31 ::  نويسنده : موسسه آموزشی ماد

 

  1. صبح(يا ظهر روز آزمون در مورد آزمونهايي كه بعد از ظهر است) حتماً صبحانه(يا ناهار) كافي بخوريد. كار فكري انرژي مي­خواهد و اگر گرسنه باشيد تمركز حواس خوبي نخواهيد داشت. اما دقت كنيد كه در يك ساعت قبل از امتحان، به هيچ وجه غذاي سنگين نخوريد.
  2. براي حضور در جلسه علاوه بركارت ورودي، شناسنامه يا كارت شناسايي عكس دار معتبر نيز همراه داشته باشيد و از بردن مواد خوراكي باحجم زياد و ساير وسايل اضافي مثل موبايل، كيف دستي، ماشين حساب و غيره خودداري كنيد. بهتر است كه يكي از اعضاي خانواده، در روز آزمون به هنگام خروج از منزل لوازم شما را كنترل نمايد تاچيزي را جا نگذاريد.
  3. يك ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحاني حاضر شويد وبراي اين كار وقتتان را طوري تنظيم كنيد كه اگر اتفاقي نظير پنچر شدن ماشين رخ داد، باز هم بتوانيد به موقع برسيد.
  4. يكي از حالاتي كه براي تعدادي از داوطلبان در ساعاتي قبل از برگزاري آزمون رخ مي­دهد  احساسفراموشي مطالبي است كه به خوبي فرا گرفته اند. توجه بفرماييد كه اين يك احساس كاذب است و وقوع آن طبيعي است ومعمولاً درهمان دقايق اول شروع آزمون با گرم شدن ذهن ازبين مي­رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ موسسه مادخوش آمدید مغزتان کلید شما برای موفقیت در کاری است که انجام می دهید و هرچه موثرتر از آن استفاده کنید ، موفق ترخواهید بود
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چگونه می توانیم صد در صد پیشرفت کنیم ؟؟؟!!! و آدرس

 www.maad-ideas.ir

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 108028
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1